ناگفتنی ها

یک مشت خاطره

ناگفتنی ها

یک مشت خاطره

ممنون تون هستم

سلام خدمت عزیزانی که سعی می کنند منو همراهی کنند تا بتونم از منجلاب و گرداب های زندگی بیرون بیام .

نمی دونم چطوری ؟ و به چه زبونی از این دوستان خوبم ؟ اظهار قدردانی کنم واقعا مرحون احسان تون هستم . راستش از بس منزوی شده بودم اصلا فکر نمی کردم که انسانها دوست دارند به همدیگر کمک کنند . خودم رو تنها و دور از همه چیز احساس می کردم  . هیچ کسی نبود باهام درد دل کنه . باهیچ کسی نمیتونستم واقعیت رو بیان کنم . باور کنید من منفی گرا نیستم اما گذشت زمان مجبورم کرده تا لب بگشایم حالا دیگه به یاری شما عزیزان دوست داشتنی سعی می کنم خودم رو تنها احساس نکنم اما آرزو دارم تنهام نگذارید . خودتون بهتر میدونید وقتی یه شخص سیگار میزنه حتمی عادت داره و اگه بخواد کشیدن سیگار رو بس کنه بدون شک به مدت زمانی نیاز داره بنا براین شما هم از بزرگی تون بهم وقت بدهید . امید بخدا شاید بتونم ادم بد نباشم .


پروانه جون

آقا جلال مهربون 

دختر کارون عزیز

دوست دگری که اسمشون رو ننوشته

همه تون رو دوست دارم

حسن

سحر 

ممنون همه ی تونم  دوست تون دارم  عاشق تونم و همه تون رو می بوسم

و دیگه اینکه برخی از دوستانم ای دی خواسته بودند  براتون میفرستم  و از قبل سپاسگذار تون هستم . و منتظر پیامهای تون هستم

همه تون رو بخدا می سپارم


نظرات 9 + ارسال نظر
پادوسبان 1389,08,09 ساعت 11:30 ق.ظ http://padoosban.blogfa.com

ممنوم و متشکر از شما .

خدایا با تو کمبود ها و دلتنگی هایم را روی گلبرگ های خیس یاس رها کردم تا زمین آنها را در آغوش بگیرد و به اعماق ببرد تا دیگر احساس نشوند .
بعضی اوقات فقط ابراز همدردی نیمی از ناراحتی طرف مقابل را می کاهد .
امیدوارم موفق و پیروز باشی

خدا تنهاست
ومن در خلوت تنهایی ام
با یاد او از عشق لبریزم
شب تنهایی ام روز است با نامش

تارا 1389,08,12 ساعت 02:46 ب.ظ http://tara6464.blogfa.com

سلام
می بینم برگشتی تو صراط مستقیم!!!
موفق باشی

امواج زندگی را پذیرا باش حتی اگر گاهی تو را به قعر دریا ببرد آن ماهی که همیشه بر سطح آب میبینی مرده است

تارا 1389,08,13 ساعت 11:39 ق.ظ http://tara6464.blogfa.com

آقای فانی یا خانم فانی؟؟؟
هرچند هیچ خانمی فانی نمی شه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دوست عزیز من بیشتر مرد عملم!!!!تا حرف!
اگه یه زحمت کوچیک به خودت می دادی !می دیدی که تو پیوند هام اسمت اضافه شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بهاره 1389,08,13 ساعت 11:42 ق.ظ http://jingo0l.blogfa.com

مرسی عزیزم خیلی لطف داری

سحر 1389,08,13 ساعت 08:05 ب.ظ http://mahbobetanha.blogfa.com

سلام خوبی من اومدم گلم گفتی پ نداری شیفت ژ این باهم بگیری میشه پ اگه نشد بهم بگو باز

خدایا مسیر واقعی زندگیم را به من نشان بده !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد