ناگفتنی ها

یک مشت خاطره

ناگفتنی ها

یک مشت خاطره

خیلی خلاصه

سلام خدمت دوستان خوبم

به اطلاع آنعده از عزیزانی که خودشون می دانند مخاطب این متون هستند میرسانم که تا بعد از عید نمی تونم نوشته های بی مفهوم و الکی ام را در سایت قرار بیدم شما دلتنگ نشید راستش وقت ندارم ،

قرار است فردا بیرم پاکستان ، پاکستان هم یکی از گند ترین کشور های است که نه اخلاق اجتماعی شون قابل قدر هستش و نه حکومت داری شون ای وای بمن تا برمیگردم می میرم در هر صورت مجبورم .

خیلی دلم گرفته ، دگران دارند آمادگی عید رو می گیرند اما من دارم فکر می کنم چطوری میتونم چند روز عید رو بگذرونم خب دلیل نداره دیگه گرفتاری های زندگی زیاده .

همین الان دوست دارم تبریکی عید رو براتون بگم اممممم بیذار حساب کنم تاعید چند روز دیگه باقی مونده ؟ پنج روز دیگه ، خب من پنج روز قبل براتون عید قربان رو تبریک میگم امیدوارم همه تون ازش لذت ببرید .

یادتون نره از چیزای خوشمزه که خوردین واسه من هم اندکی بخورید و برام دعا کنید که این مسئولیت را براتون دادم

شوخی کردم بدل نگیرید خوبه

در هر صورت خوش باشید ، موفق باشید و کامگار

از همین جا صورت همه ی تون رو می بوسم هم دخترها هم پسر ها حواستون باشه که تلافی نکنید ها

تا بعد بدرود

نظرات 6 + ارسال نظر
سحر 1389,08,19 ساعت 02:48 ب.ظ http://mahbobetanha.blogfa.com

سلام دوست عزیز من آپ هستم ممنونم میشم بهم سربزنید

؟؟؟ 1389,08,26 ساعت 06:21 ب.ظ http://abbasak31.blogfa.com

عید بر قربانیان عشق ازلی مبارک باد !

هنوز نیومدی ؟!

دوست عزیز پیشاپیش عید غدیر را بشما تبریک میگویم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد